September 23, 2006

...I'm On Leave...

Subject: I'm On Leave - for 1 Month
f riend........ Selamat tinggal kengkawan...
jangan sedih..aku cuti sebulan jer...
pandai-pandai bawak diri dari godaan aku selama ni..
Maaf Zahir Batin..
Selamat menyambut Ramadhan...
Jumpa lagi di bulan Syawal..
Hii..hi....hi..

...semoga kita mendapat keberkatan dariNya...

...jangan ponteng posa...

...tak aci ngelat minum air masa tgh amik air smayang...

...kurangkan belanja, nnt raya tak dak duit...

... jom pakat ramai-ramai tarawikh kat mesjid berdekatan, jgn ingat nak mengadap moreh jer...

...makan biar berpada, jgn membazir; membazir tu kan kawan setan...

...setan dah kena rantai smer... korang nak replace tempat diorang ke tak posa??...

...inilah saya yg leh aku merapu...sebab otakku dah tepu... salam ramadhan untuk semua... vote REDMUMMY jgn lupa... esok aku keje lagik... uuuwwwaaaaaa....

ps: sesapa yang nak ajak banje aku bukak posa amat dialu-alukan...

3 comments:

Red Mummy said...

mal..

somebody is leaving...

cuba teka...

sesuai kat sapa?

eh promo tolong kasi kaw2 lagi yeah....

camne nak bukak puasa sesama kalo promo lembik je. ok?

e-jat said...

mal... jom kita bukak pose kat sejid.. leh solat terawih terus..

Red Mummy said...

mal

asik gambo setan je tu x kan sampai sebulan gambo setan tu nak dok main page. bila nak hupdate ni