September 19, 2006

...PENGUMUMAN...

...dengar sini pak aji nak cakap...

...aku busy giler hari ni. memang penat nak mampos.otak ngan badan skalik.so , ari ni tiada royanan untuk korang. so, babai la yekkk!!!...

...vote jangan tak vote...

...jangan lupa undi REDMUMMY FOR BLOGGERS IDOL 2006...

... nak balik dah, "kawan" datang jemput hari nie.ppeennatttnnyeeerrr....

2 comments:

Red Mummy said...

mal sayang

penat tak jd promoter? sian ko...

kira sume lam buku lah yeah..

huwaaaaaaahhhhhh

arini ari akak bantai tido je ko, kat opis tido, balik tido tido tido tidoooooo je keje aku.

cuti pun best, tidoooooooo

e-jat said...

kak red... mal... jat baru nak promote kak red.. pc jat dah kena virus.. jat sedaya upaya nak selamatkan pic ciknet bagai kat dalam pc...

semalam buat posting untuk promote kak red... tetiber ajer pc yg very the lahanat nih hand..