August 05, 2006

...BIUNDI ARCHMAL...

... debaran semakin kencang. masa kian hampir...sebelum ianya berakhir, jangan sampai anda...

...bila dah terlambat , tiada lagi penyesalan!!...

...TERKANGKANG menyesal...tiada gunanya lagi jika ia sudah berakhir.tunggu apa lagi... vote ARCHMAL for Bloggers Idols 2006...caranya...tekan sini...carik nama ArcHmaL...bukan nama lain yek...

...korang nak tunggu apa lagi.perggiii sseeekkkaaarraaannnnggggg...

... anda dah undi, saya sudah!!sampai kering saya undi ArcHmaL...

BIUNDI ARCHMAL for BLOGGERS IDOL 2006

P/S: aku pun tak tahu kenapa aku buat entry ni, tapi , korang jangan tak undi laks ARCHMAL kat bloggers-idol official weblog yaaahhh...

4 comments:

Red Mummy said...

dah nampak tulang pun leh jadi model ek mal?

elok lah badan ko lagik...x gemuk x kurus, bak kata spa tu FB..pondan sasa?

bila nak tuko templete ni dik? kan juries dah sound...ijau dah cantik mbe font kot.

jgn buang masa undi archmal...undilah Kak Red Mummy..

yeh yeh

Azhar Ahmad said...

Wakakakakak... wehhhh pompuan cekeding tuhhhh ko bubuh.... Hishhhh tak selera....

Archmal, apa citer abg pasar malam tu?

ArcHmaL HatiEmieY said...

mmg saje nak soh korang muntah ijao...

abg pasar malam?? lama tak gi pasar mlm tu...tetiba teringat kat dia..nak pi tgk laa mlm nie...ihhiks... gatei...

azhar ko vote aku tak ari tu???

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read rhinoplasty surgeons in michigan