August 03, 2006

...BIUNDI ARCHMAL PROMO...

...hhaaa korang!! dah lama sampai?singgahlah dulu.meminum, cekodok pun ada.sedap ni. beli kat gerai akak tokei cekodok bandar permaisuri kat sinpang tu.eh , sedap.rasa dulu.dua kali baru rasa ayamnya...

...sesambil merasa cekodok meletops ni , tetengok laa dulu. ni hah. ada bawak barang baru nie.fresh ni.panas lagi.siti nurhaliza pun beli.buat baju pengantin.tu , pak abu tu kenal?ala pak abu, yang pelamin meletop tu."pak abu kalau buat pelamin kena tengok baju pengantin dulu*matilahmak*...

...mender aku melalut ni.kalau entry tak 300 0 patah kata tak sah.matilah ade org kata aku makan gaji buta buat entry,tak baik tau.kul 3 pagi aku duk terconogok kat cc duk melayan kepala aku yang gila ni.dah la subject aku bagi info tak komplete.lepas time tutup baru reply email ley??perlu ke??matilah carut lagi...

...korang dah baca.korang dah carut.korang dah kutuk maki segala kan?so , skang keje korang, apa lagi,ngundi le pulok.moh le nekan butang undi tu kat sini.mana?hang pi bawah ni...

...pastu hang jangan duk tengok saja.hang tanda hak ada nama aku.la, nama aku pun hang tak kenai?a...r...c..h...m...a...l,jadi bunyi nye hape?yyyeeeeee...ppaannnddaaiiinnnyaaa!! ARCHMAL.dah tu hang pa melanguk kat sini wat pa lagik.pi la ngundi nung.hangpa tekan sini jah..aku bawak hangpa pi sana.nanti kalau aku menang aku blanja hang pa makan sate telur kambin.*matilahmak*....

.

..teruskan usaha gigih anda mengundi aku seperti mana kegigihan aku berjaga kul 3 pagi semata mata untuk korang.iiiyyooolllaaahhhh....

....jangan biarkan masa berlalu.undi sekarang.bukan undi joned, bukan temah, tapi ARCHMAL ...

BIUNDI ARCHMAL

4 comments:

Red Mummy said...

buang masa je kowang undi archmal...dia mls kemas rumah. baik undi akak..RedMummy, at least akak bagi cekodok pree.

meh meh sume..

oposss....mal, awk ada peminat lah u...ehem ehem x jeles ke..wah..

letak gambo ayu gitu, terus ramai fan ye dik

moh undi akak..

ArcHmaL HatiEmieY said...

peminat??? iyolah tu...vote pun berapa jee...*nanges*

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... » »

Anonymous said...

Very nice site! Discontinued nike baseball shoe Fall designer maternity clothes how to file for divorce in texas nexium mups 40 mg preise