July 03, 2006

What?Wow...Whhuaahhh!!(matilah smer W kan)

hepi ...happy... gumbira..gembira...sronot...seronok.... mender aku cakap nie... gelak guling guling.... erms... aaaa... errmss..la la la la.... anok dok de besar nok bulih hok lain pulok*matilah lagu dikir barat*... hang pa apa tau.... penat... lelah...getir.... jerih....hasil bekerja keras terbayar jua... walaupun dah tau dapat tapi selagi belum tengok rupanya ... tak ada feel sangat... bila dah sentuh tu...pppeerrrrrgghhh...siiyyyyok gilerrr....dah ...dah...start speku la tu...tak baik tau speku...fitnah... ai tak buat jahat tau... ai baek sangat!!

... pebende lah aku duk melalut merapu membebel segala ni kan.... bukan apa...aku baru je dapat adiah kemenangan*menang ke??* ... ala...yang orang yang dikatakan presiden yang pushy dan garang tu anjurkan.... komen pasal mr piggy kat opis... matilah akhirnya aku ada tempat nak lepaskan setelah dipendam dalam gunung berapi kan...*matilah merapi meletus katanya*... so dapat laa adiah walaupun entry aku tak best langsung...lebih kepada carutan tidak puas hati pada tahap 7 lapis neraka katanya*matilah neraka ke 7*...

... adiah dia berupa.... 1 X T-Shirt Anugerah Era 06.... merasalah aku antara orang pertama pakai kan...*tak makan hati ke cik the lady melted*... pastu 1 X Stress Ball....errr... aku tak tau laa berkesan ke tak... tapi menurut jurucakap yang gila kepada tuan President itu.... memang berkesan untuk menghilangkan stress... erms... nanti try laa... tp bola tu comel... hehehehe....lama aku tak kumpul mender2 kekecik cenggini... dedulu aku suka kumpul katun elien tommy n oscar tu... dlm biskut apo tah...tapi best gak biskut tu....patung plastik yang kecik dibuat dlm bentuk horoskop...penuhlaa atas pc aku menatang tu... tapi skang...ilang smer...sapo tah rembat dulu aku pun tak tau.... sentap!!

... and last not least... 1 X album Voices-From The Fifa World Cup... ni yang paling best aku rasa.... walaupun umah aku tak dak hifi or dvd/vcd/mp3/cd player... aku tetap nak jugak album nie... aku rasa tak perlulah aku buat review kan sebab album ni pun agak past tense gaks... sebab WC pun dah sampai semi final dah... dah tak panas*matilah present continous tense katanya*... tetiba masuk bab grammar ni... matilah ai dapat 8p sajork masa spm... mesti tukang tanda kertas jawapan tu tak paham aku tulis kan...mesti dia guna British English*matilah LeeUK...

Lainnyer Hal Pulak

...actually entry ni terhenti beberapa kali...sentap tau...tak leh nak concerntrate!!*matilah mak* ... fisrtly, my supervisor... uncle tony called... suruh check kerja orang lain yang salah dibuat...motif...aku jugak kena kan... sekali sentap...pastu ada laa beberapa kali aku ulang alik ke storage bay tu... dah la panas walaupun dah kul 1530++... pastu tetiba...tgk jam dah kul 1600 ... aku lum semayang zuhur...*matilah mak*... baru nak sambung balik...tetiba uncle tony lagi muncul.... meeting kul 1645!!! mottiff!! ...heeiippp... ai balik kul 1700 tau....sentap...bla bla bla...carutan... makian dalam meeting... heheheh...tak de lah carut maki semua tu...propah jer tu... tapi lama gaks laa...sekarang dah jam1830...baru abis meeting...aku bunuh diri japs... sebatang jer...tapi diorang tu duk gaduh lagi pasal isu meeting kat smoking area @ pusat bunuh diri*aku yang reka nama bunuh diri tu...dah merebak kat kilang ni...*matilah mak*... penyebar virus katanya....gelak guling guling..... lastly aku dah tak ingat apa mahu tulis kat sini....keji sangat kan....ok lah... esok jer laa aku bebel lagfik panjang.... mau balik maa.... singgah pasar malam pun best gaks ni....heehee.... kan best aku ada tepon ade kamera.... leh snappy happy orangk at pasar malam*mostly shuben!!!*koma*... perlu ke amik gambar orang kan...tapi kan...tak de ke sesapa nak sedekah amal jariah tepon berkamera kakt aku...*matilah bersamamu... tak pun sugar daddy ke sugar mummy ke*archmal tak keshah*... kan... spedo aku... *nangis*.... okies ... adios la vista....

P/S : thank you very much to abang Bad for the lovely present.... really appreciate that!!

P/S : sebenarnya ada pic adiah tu... tapi hanjeng sangat tak leh upload laks...pat blas kali dah try ni.... sentappppp!!!!

No comments: