July 04, 2006

...SuperMal...*matilahmak**koma**

matilah gigih katanya...kul 0115 am duk hapdet blog nie... ekceli aku dah tido td...kul 2030...lebey kurang la kot...sebab masa orang tgh azan Isya'... duk melepak kat sofa kat umah tu*bukan orang bersaiz sofa**matilahmak* .... sambil baca Maskulin yang dah seminggu aku beli tak baca-baca lagi tu.... ala-ala terlelap laks...terlelaplah kaedahnya...padahal sengaja tido... aku sebenarnya ajak housemate aku yang cam mangkuk tingkat tu gi pasar malam...yess uols...pasar malam sajork.... biaselah orang mesken.. pasar malam sajork.... bukan macam setengah orang yang feeling high klass katanya....tak pergi pasar malam... well... adeq-adeq... dongak ke langit... tunduk ke ke bumi...mampu ke sentuh langit itu andai kaki berpijak ke bumi??*matilah karam singh walia...tanagn jangan lupa ... so tepuk dada ... betulkan tisu dalam bra tu*... pepaham sendiri la yek....

...isk...apa aku melalut nie... ai baek tau..tak mulut jahat... tak gampang.... cam orang otak tak center tu cakap*larik*.... sambung balik naa... masa aku tengah terlelapkan diri kat atas sofa tu... si mangkuk tu(Z bukan nama sebenar*matilah zackdaril**nyorok*ampun imah) tengah mensettlekan pinggang mangkuk(famili dia ka)... yang dia longgokkan selama seminggu... tak kuasa aku nak rajinkan diri nak tolongkan...dia pun cam never tolong aku gaks*matilah revenge of the sixth*gelak guling guling...keji gak rupanya perangai aku ni...tapi merasalah kan...ingat aku ni bibik dia ke??... larik topik lagi... erms ... sambung balik na.... astro pun kena potong katanya....sentap... helmie ni tak bayar bill ke...terus sms dia*ekceli ni scene sebelum aku melepak kat sofa tu...matilah past tense*... dia kata dia lom bayar... lupa katanya...motif!! habis aku nak tengok diari AF$ camno?? #%$%$&*%^$%^ *makian dan carutan yang tidak diluluskan oleh Lembaga Penapisan Blog*matilah mak*... bla bla bal*lupa laks mende aku nak cakap*...haa...sambung nak gi pasar malam...dah aku terlelap tu aku tak tahu laa si Z ni buat apo... sesedar kul 2400...tepat tau...punctual sangat aku kan... bukan cam orang tu. janji kul 12 tgh.. tapi 45 min berikutnya baru sampai... alasan kena keta kene blog..pastu carut tuan keta tu *nyorok*... tka kesah pun... leh aku mencuci mata japs kat Tesco Shah Alam tu....

... dah bangun daripada penlelapan tu...perut pun buat konsert AF4 yang hampeh ahri tu la... tengok dalam periuk ada nasik...sapo masak tatau....Z ..dah terlentang dalam bilik dia...mesti sentap tak leh tengok bola... gelak guling guling dengan muka yang jahat.... so aku balun nasi tu ...goreng telur ayam*bukan telur orang*... goreng mata kerbau*apsal amta kerbau aa..tak mata gajah ke...hapa ke?*....bla bla bla,...si Helmi balik..lambat pulak pondan jiwa ni balik.... helmie ni kereta dia kakak dia amik balik kampung...merasalah balik naik bas kan...bagus adik mithali katanya.... bla bla bla iron baju esok... keluar ABC*kedai mamak*... order Teh O Limau Suan+ rokok= bunuh diri...pastu masuk cc..pastu...nilah kerjka aku hapdet blog nie...mengong la korang nie....*larik*

... aku pelik laa...apsal tak leh nak haplod pic dalaam blog aku ni...sentap tau.... ingat nak nunjuk hadiah yang aku amik dari sofa yang gila tghari tadi... tapi dinch dapat...*nangis*... so tak dak rezeki laa korang nak tengok kan....erms... aku jumpa orang gila kat Chicken Rice Shop Tesco Shah ALam ...bla bla bla...sedap gaks..tapi ... korang baca je laa komen orang tu...

SUPERMAN Returns

...malam semalam...hari Ahad... aku gi tengok wayang...Supermal...eh Superman Returns.... ingat nak buat review...tapi cam tak jadilah pulak...sebab aku dah penat + malas... so korang tengok jer lah revew kat blog ponen "top" yang suka carut adik-adik tu... review dia ok gaks...sebenarnya aku niat nak kopi pes jer tapi tetiba malas laks.... yang penting aku suka cerita tu....sah sah laa aku nak memanggila Superman kan.... *matilah ada loket perak logo superman kan.... so far cerita dia ok lah...tapi kan...aku tak suka tengok muka hero tu , Brandon Routh tu... make up dia cam plastik skit...aku tak tau laa korang perasan ke tak kan...erms..tapi cerita dia memang best lah... tengok promo cam tak best sangat...skali memang extravaganza.... so aku bagi 4.5 eyeshadow Mac... 2 Stick Krayolan no 3 dan 5 untuk shading*matilah kompiden jer ni... eh... motif aku tiru mak hayam sofa...*larik*... tapi... ada tapi lagik tu...aku lagi suka Dean Caine*tul ke eja nama dia ni...blasah jer*ngan Teri Hatcher*Desperate Housewife* cam la korang tak tau kan.... erms...masa dalam the New Adventures of Superman tu kan... sebab aku rasa dia sangat sesuai jadi Superman... sebab teys giler kan...*matilahmak*... mungkin sebab aku dah terbiase tengok dia jadi superman kot.. tapi apa pun...cerita tu memang melertop berdentum gegap gempita segala nie.... oh ye...sebab apa aku tak bagi full mark..sebab make up cam muka cam plastik skit...tapi anak dia comei giler...merasalah cam tak sabar nak tengok camne cerita anak dia besar laks*ade ke sequelnya??*...

...so apa lagi yerp... ok lah kot utk pagi buta nie.... aku nak balik dah...sebab Z hantar sms suruh beli roti ngan rokok*matilah aku curi motor dia kuar....*larik*.... sebelum kau dicarut baik aku balik... adios...

P/S: korang mesti pelikkan apsal aku suka/banyak sangat carut orang ini kan... sajer jer...ske hati aku lah...no lah...sebab dia sorang je orang glemer yang aku jumpa ... matilah carut mak hayam sendiri... mak hayam jangan sentap yek... nanti banje makan lagi*matilah rasuah*...tiket tu jangan lupa... lagipun mana ada rang kenal aku yang tak glemer nie...

matilahmak tak sembahyang isya' lagik...

1 comment:

Unknown said...

Superman ker Suparman??? Mak arsalah hero ni sebenor benornya asal dari Indon ni...Jawa tu be excat..bila dah meranatu ke USA..hmm u ols sambunglah sendiri cerits ni :P

Heyy anyway.. goodluck on BI2006!!! We cant wait!