July 12, 2006

...SeHaT DaH...

...hi uols...iols kembalik.iols dah sehat sepenuhnya setelah dicharge bateri semalam.mesti uols rindu kat iols kan kan.*matilah feeling ramai feminat neh*...

...ekceli aku bukan la teruk sangat demam semalam.petang kelmarin tu balik tepat kul 5. Bantai tido sampai kul 2300.tepat ok aku bangun.tapi aku tidur bebetul tido dalam kul 2000 kot.tak perasan.tido kat kedai ikan member aku kat highway LDP menghala ke Putrajaya...

...sesapa nak beli ikan hiasan tu, ala ikan ekeriem tu.ada ikan emas.kelisa(bukan kereta kelisa feeling pakai tayar myvi)*larik*anak ikan,anak ikan yang dimaksudkan ialah anak ikan kap tempatan yang orang bagi makan kat ikan bebesar cam toman, kelisa, flowerhorn*aku tak suka ikan ni sebab buruk*anak kekura, apa lagik yek?memacam laa.gi lah tengok sendiri.kalau nak diskaun bagitau kawan aku yek.kompem dia bagik diskaun.kalo nak beli aquarium/water tank untuk ikan la, bukan untuk korang berendam cam dugong!!! pun ada.murs murs sajork.kalau rajin ptg ni aku bgtau pakej special untuk korang yek!!...

...sesedang demam dan tintong feeling tidur tu sempat lagi beresemes ngan si dia.hehehe.biasalah buat muka kesian*camlah dia nampak muka aku kan*.dan aku tak tau laks dia kata...

dia : i rasa i sayang la kat u

aku : tul ke?thanks sayang, really appreciate that.

dia:aprreciate what sayang?

aku:appreciate wt u hv gv 2 me. what else?

...overkan?leh tanya lagi apa.geget kang baru tau.then, ada lah sessi kitorang bermanja-manjaan di sms itu.dan semalam sms lagi.aku hantar sms lucah kat dia.suka lah dia kata aku nakal.*tepuk...tepuk*malu pun ada.aku tak pernah buat kerja cam ni sebelum ni.sms lucah.memang bukan jenis aku pun.tapi bila kau ngan dia aku tak tau aku leh laks.mungkin rasa yang aku simpan dalam hati.bila la leh beromen neh!*matilah mak*

dia:tunggulah i tido ngan u nanti.*sebelum tu adalah sms nye...tapi tidak boleh diposeposekan.18sx*

aku:hujung minggu ni u tak keje kan?so, leh la kan?*tak sesabor*

dia:nak tido mane?

aku:kat umah i pun boleh.memane lah.i tak kisah.janji leh tido ngan u.peluk u.hehehe*gatal laks aku nie*

dia:naughty lah u ni...*eler memalu laks dia

...pastu dia diam je... ptg tu dia sms lagik...

dia:hi sayang, buat apa?dah sihat?

aku:tak buat apa.melepak.dah.

dia:berapa hari mc?

aku:hari ni je. sebenarnya tak lah sakit sangat.malas je nak kerja ari nie.hehehe

dia.i dah 1 thn tak mc.sebenarnya u kena kuatkan semangat je kerja. i sakit pun kerja jugak.

aku:ntahlah.tetiba malas nak gi kerja hari ni.

dia:dua tiga hari ni i asyik teringat kat u.

aku:really.thanks.tapi kenapa tetiba je?

dia diam lagi...

aku:cinta sudah berputik ya!biarkan saja rasa cinta itu mekar menguntum di hati.

dia:biarlah rahsia

...aku kekadang tak faham kenapa dia tak mahu mengakui yang dia dah jatuh cinta dengan aku yang baik ni*hehehe dia cakap aku baik...yyoooollaahhh*.so, aku rasa buat masa sekarang as long as we still keep in touch each other, i still cam manage it.still can wait although my feel and soul hardly can't wait for any second*cam cite omputeh tu kan*erms.dan ku biarkan cinta itu hadir, datanglah segera kepadaku, jangan biar cinta itu pergi percayalah itu sudah suratan maha esa...

...dalam kesetian aku menanti sebuah cinta hadir, tatkala itu juga datang sang penduga untuk mencabar.*nangis*aku sebenarnya takut nak tulis ni.mana tau dia baca blog aku.matilah.tapi dia kata dia tak pernah pun baca.tak sempat pun.tak kisah pun...

...aku telah dingorat *ke* oleh seseorang yang muka baik gila tapi ....*speku sajork yang lain itu!!jangan tanay kat mana aku jumpa dia.aku suka gak la abg ni.*umur dia 35 dah*.dia duk melaka.jawa bugis*matilah mak*.aku suka cara dia bercakap.dia macam kau jugak lah aku rasa, tak suka sangat berbicara tentangh seks dan seerti dengannya.banyak yang kami sembang kan.pasal hidup, pasal isu semasa, memacam.pelik.memang pelik bila dua orang PLU berjumpa tidak berbicara tentang seks.itulah aku.tidak suka cakap pasal itu semua secara terangan.only on bed!!!aku suka sembang ngan abang ni sebab dia pandai sembang.banyak penaglaman hidup dan panduan dia bagi.yerlah, dia pun cikgu.ngajar bahasa arab tapi bukan ustaz yek!!siap ngajar koir sekolah dia. aku pun kompius*motif*...

...one thing aku tak suka abg ni, dia tak suka declare.dia kata, once u declare, u r trying to damage the relationship!! tak paham la. tapi bagi aku setiap orang ada pegangan dan prinsip dia.so , bagi aku tu hak diakan.dan he's quiet caring gak la. ada la sms ngan dia gak. yang penting diap anggil aku ADIK!!!tetiba aku rasa cam muda sangat!!satu perkara aku tau dari dia budak sekarang berani mati.sebab dia kata dia selalu diraba oleh anak murid dia!!!...>

...aku?no komen.salah dia jugak.sapa suruh gi ngajar tak pakai spender.hik hiks.gila tul mamat ni. pakai slack tak pakai spender.kalo aku mampos tak leh jalan.malu siot ternoneng-noneng cewnggitu.mane budak tak geram kan!!...

...aku still tersenyum smapai sekarang bila teringat dia cerita tu...erms...advance adik-adik sekarang, kita dulu...raba cikgu?...ada berani???...

p/s:aku tak dapat komisyen pun promote kedai kawan aku tu...

2 comments:

DBI said...

penat aku tulis kat tag board tu...nape tak kluar ahh..

Archmal Gustov said...

ontah la doc.aku pun kekadang hangen gak tak kuar...