June 21, 2006

...lagi entry pemalas...

... aku sebenarnya bukannya malas sangat...tapi aku busy giler....sangat bizi cam nak giler... orang giler pun tak bizi cam aku...memang tak ada masa nak berfikir apa nak sumbat dalam bog yang ntah ado orang masuk ke tak nie...

... apa pun terima kasih lah bebanyak pada mereka yang mencemar duli (ko hengat ko raja??) singgah di "stano ambo...yaa maka ambo pun berbesar hatilah atah kedatange ghakyat jlato...ya maka ambo pun persilolah segalo malo oghe hok jrijok ko stano ambo... di negri indoh amei dama nie... maka ambolah tubuh bergelar bade bernamo...ku archmal hatiemiey iskandariah alam....rajo sreto tue pado negeri ambo...."...matilah hantu makyong dah merasuk katanya... lantaklah korang faham ke tak...aku pun dah lama tak main mak yong!!(huh!!)... ingat ingat lupa dah... lagipun aku anak ronggeng je.... bukan pak yong... gelak guling guling... berangan je jd pak yong... nantilah kalau aku rajin aku cerita laa serba sikit pasal mak yong nie... setakat mana aku tau laa....

... okies lah... aku nak mengular nie...balik awal... hujan laa.... c u leter laa...adios la vista

5 comments:

Pnut said...

ceritalah pasal mak yong....
akak pun tatau pasal mak yong..

dari saya..

~orang suka cerita~
ahaks....

afundi pejal...

pssstt jgn afundi diddy tau..
hahahah saja dengkikan org giler...

darklighter said...

Aiyohh baru sekejap tak masuk entri berderet katanya..gegehh la tak hengat akak2 skang kan..sujudzz!! wakaka..nok..ko letak la aku..ORANG SUKER CARUT instead ORANG GILER X-MEN nok..lagi best..*matila demand

darklighter said...

Overla..nonokk..kata aku menghina islam..aku geli hati..sebab aku igtkan botol coke..tak terlintas nak menghina islam okies...tgk nawaitu skek..cit..*matila aku kalau berdebat soal ugama ngan bard...ustazah berjaya katanya...

ArcHmaL HatiEmieY said...

kak pnut...
nantilah kalo rajin+ada masa+tak sibuk +malas nak kerja....

apapun

afundi pejal jgn afundi diddy... mesti kene carut ngan orang gila....

y...
kan ...sesuai ngan ko yg banyak dosa carut kan org kan...
aku bukan tuduh ko...cuma mengingati sesama kita kan... tapi damn serius...tu bukan lawak...

SpiNgemOrKS said...

hye orang tak center kuat mencarut.. mak yong laa.. ala ai tahu yu suka main mak mak nih kan.. dari dulu lagik yu suka main mak mak kan.. **mati la makkkk...

hahahahhaa... sore tak sedap katanya.. habis la ko kena carut ngan kakak besar.. **mati la mati...