June 07, 2006

...dan aku kembali lagi....

...ermss... best gila balik kg... walaupun penat(ke)...full of xtvt yang tak berfaedah....tapi aku tetap tak puas....5 hari di kg seperti 5 minit saja(suuddeehh!!).....sekurang-kurangnya dapatlah melepaskan rindu pada anak-anak buah, yang paling penting makanan hasil air tangan bonda tercinta...(karangan budak pmr ke??)***larik intro yang tahapahapa....

...terlalu banyak kenangan sepanjang aku di kgt...malas nak cerita semua...lagipun ada ke orang nak baca...apa pun aku nak cakap jugak aku happy balik kg kali ni...sarapan pagi hari pertama aku dihidangkan makanan pebret aku sejak di perantauan(matilah beranagn duk obesi)..nasi dagang...pergh....mabeles...erms.. nak ceritanya adik aku yang duk kat perak dan kakak ipar aku ada balik...so meriah ya amatz la rumah mak aku yg tak cukup besar tu...bayangkan keadaan laut semasa titanic pecah....aku malas nak cakap la...bila dah reramai tu....pagi tu aku ikut mak aku pergi pasar tani... cam best laks...rugi aku tak dak kamera(tak mampu)... beli telur fengyu(diorder oleh seorang yang mengidam walaupun orang bujang)...keropok...bla..bla bla....

....sesuatu yang tak best untuk diceritakan.....pada hari sabtu....seorang lagi kawan aku telah bertukar status dari seorang pemuda yang bujang kepada seorang tunangan orang....erms... yang penting......aku blur skang.... seorang demi seorang dah bertukar status.... aku bila lagi.... rasa cam tension.... seperti satu kekurangan yang teramat...mungkin belum jodoh kot(sebenarnya aku yang lari)...apa-apa pun aku doakan kenkawan aku semua bahagia...dan aku sendiri bahagia dengan cara hidup yang aku pilih.....

..tup tap tup tap...hari ni aku kembali melakukan rutin harianku...KERJA!!...sesuatu yang normal aku rasa bila lepas lama bercuti....penyakit yang tak ada ubat...masalah negara jugak tu.... aku terkena penyakit...M.A.L.A.S. nak datang kerja....tapi aku gagahi jugak demi sesuap nasi(tetiba kan...poyo sangat)...bla bla bla bla bla(matilah aku dah malas ni...bila la aku nak rajin)...

..cuam satu aku nak umumkan kat sini...pada mereka yang bengong , gile , poyo dan sama erti dengannya yang duk layan YM ngan aku yang sama bengong , gilo poyo tah apa apa tu....(duorg jer)... sorry lah yer...mulai hari ini aku dah tak leh masuk ym lagi...dapat memo(sentap) dr Mrs Brenda J. Burger(King)...&^$%^%^&%^*%*^%^%#$%$^#@(makian yang disensor)... sebab dialah aku tak leh main YM....

..oklah aku nak balik....bersiaran kembali lainkali....di hari dan waktu yang tak tahu bila lagi di esteloliaaa......

P.S: tahniah dan selamat berbahagia kepada kenkawan aku yang dah pun selamat dijab kabul kan(macamlah diorang baca ni kan!!!)..aku sebagai kawan , setiausaha persatuan bujang seumur hidup.. mendoakan kebahagiaan kalian...tidak lupa pada yang bertunang jugak...dan yang baru dapat boipren, gepren, kapel, lober suger dedi suge mami anaik hikan en so on la...

3 comments:

yanie yg best said...

bakpo tuhs gambar katok puloks..anyway xdpt berym dah.baca blog u jela.update jgn tak update ye

yus said...

wah wah wah...meriah nyer page uols....

lain kali balik kg..bawa balik arr kopok untuk we'ols...:P

ArcHmaL HatiEmieY said...

huahuahua**gelak guling-guling...ituew bukan katok...ituew adalah ibu kepada telur yang awak ngidam tu cik yanie ooiiee!!!

yus...kepok lekor ade...tp kene dtg laaa umah iols uols...