June 02, 2007

Cite Citi Citu....

3 4 hari lepas , masa sesembang ngan kawanaku, dia crite pasal xlaki dia. Dorg nie baru je lepas cerai. Dah tutup dah kes tu kat mahkamah. Kaedahnya x laki dia ni bangang. Nama je lajor tinggi sampai obersi, tp tahap pemikiran cam budak tadika. aku malas nak citer panjang. Korg smer dah leh pikir sdiri kan.

kaedahnya, kawan aku ni bukan yang jenis demandingor banyak perangai. dan, aku brani potong jari laaa punca perceraian dorg bukan disebabkan dia.kat bawah nie email yg dihantar oleh xlaki dia. what would u say???

Puas hati ke? Dah dapat apa yang awak hajati. Ada buat kenduri kesyukuran tak, sebab ramai datang hari Ahad tu. Anyway, tahniah lah sebab berjaya buat syaitan kembali bergembira.

Untuk makluman. Harta saya kat Sri Penara tu, saya tak halalkan. So kalau tak kisah makan dari sumber yang haram. Silalah, makanlah.

Awak tak kisah kan, pasal dosa pahala. Dosa awak masa jadi isteri dulu, tak perlulah saya maafkan. Tak gitu? Awak mesti rasa bangga sebab walaupun bergelar isteri tapi masih bebas berbuat apa saja tanpa halangan, kan.

Oh ya, jangan lupa kirim salam kat Master of Mind Perosak Rumahtangga. Dosa dia, tak dapat saya nak duga.

Sekian, bawalah dosa tu masuk kubur.

nnt kang sambung balik laaa.....

No comments: