December 11, 2006

...Epi Besday To Me...

ini adalah entry ke 111 aku...

...sudah terang lagik bersuluh kan!! tajuk entry pun dah menwar warkan tarikh kelahiran aku ke dunia ini.sebenarnya entry nie ditulis awal 12 jam lebih dari masa aku dilahirkan ke dunia...

...tepat jam 0350am , 12 December 1981 , aku pun dikeluarkan dari rahim mak aku*bukan orang nama rahim*.masa tu banjir dalam hospital tu.air paras lutut tu.mungkin aku keluar tu terus terjun gaya renang berirama kot, sbb tu aku reti berenang,huahauauhauauh...

...thanks to ma sebab susah payah lahirkan aku, abah yang banyak bersabar ngan karenah aku, adik-beradik yang sentiasa menyokong dan masa yang sama mengutuk aku, aku tak kesah, luv uols!!and the whole full of love family, atuk n nenek di tanah suci, semoga sihat dan dpt menunaikan ibadah dgn sempurna...

...tahun demi tahun aku makin besar dan besar dan besar dan besar sebesar skang.tapi taklah sebesar sofa!!!...

...heip!!! itu bukan aku lah!!!...

...memandangkan mmg tak dak org nak bagik adiah kat aku pun , so pada usia 25 thn ni aku beli la adiah untuk kau sendriik tapi lambat skit dapat.tak kisah lah.janji itu adiah paling besar yang penah aku dapat*walaupun beli sdirik* dalam hidup aku.dulik hapa aku kan...

...yang penting , yg menambahkan makna dan nilai pada hadiah tu adalah ia merupakan hasil titik peluh aku sendirik.insyaallah , kalo tak de masalah lagi*walaupun mmg bermasalahpun* dalam minggu ni leh dapat lah adiah aku.beli sdirik tanpa meminta adiah dari ALONG*matiker mak??*larik...

...okieslah, sesapa rasa bermurah hari dan kesian dgn budak tua nie, usah memalu sesegan nak bagik adiah kat aku.huaahua.tinggalkan alamat atau no tepon atau email kat komen tu nnt aku kontek korang untuk claim adiah tu...

...thanks to budak skoloh tua ni sbb adiahkan aku templete yg baru ni...mekaceh mekaceh...

...harapan aku , semoga aku akan lebih gigih bekerja , dapat capai apa impian dan cita-cita aku yang aku impikan selama ini.murah rezeki dan berjaya segala galanya la...

...kawin??dah lama dah!!!! nikah je blom*matitakmak*teman baru? tah.kalo ade jodoh , ader lah.kalo tak dak cecita aku nak caras laki mak cik yang baru gemuk dan makcik yang tgh diet sakan!!! voley???matilahmak...

... hamik ko!!! sebesarnya kek aku!!...

...itu jer lah kot buat masa skang.nnt aku buat ucapan dihari lahir esok kat opis.agak2 banyak tak adiah aku tahun nie.malam ni kalo tutup henset best gaks ni.mesti cam bengang je org nak call wish aku kan.stakat sms ngan call utk wish baik tak yah.kurang2 , perfume dunhill fresh baru ke satu, tommy 10th ke satu okie gaks.perfume aku yang murahan*bukan beli pasar malam yek!!* tu pun dah kering.matilah demand!!!...

...okies , dengan ini aku mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR KE 25 *dah kertu dah* kat diriku sendiri...happy birthday to you, archmal...

1 comment:

Azhar Ahmad said...

Wehhh, aku tak buat lagik template tuh... Internet hanjeng sangatttttt....