November 20, 2006

Post Raya '06 :Macam-macam

...matilah kena carut lagik sebab ada entry raya lagik.sampaikan abg pian , silent reader kat opis ni pun dah pandai carut aku.keji!!! sesapa nak berkenalan ngan abg pian yg gatei nak carik bini no dua sila hubungi aku.teriam kasih*nnt aku letak no phone ko abg pian!!!*abg pian ni asst plant supervisor katanya.gaji riban riban sampai badan tinggal kulit ngan tulang je*matilahmak*hensem orangnya.slalu buat gangguan seksual tahap ekstrem ke atas aku*mak sker!!1*aku rasa dia sorg je kat opis aku ni yg baca blog aku...

...minggu lepas,12 Nov, weekend, akak aku buat openhouse tuk kenkawan dia. limited edition katanya.ingta nak join gaks tapi, budget lepas raya lari katanya.tu pun siap suruh sponsor.cheh.aku gi tulun masak je la.nasi beriayani , sayur dalca, ayam rempah ngan acar timun.pastu dia buat agar2 merapu. siap suruh aku gubah bunga lagik. sempat laa buat 2 gubahan.satu biasa nyer, satu bonsai...

...konon nak gi nilai 3 ngan orang ni ,tapi tak jadik.timing tak keno. beli kat jusco sikit*mahal nak mampos* then beli kat kedai biasa skit. aku ni bukan pandai sgt pun cuma memandai / feeling pandai je.berangan lebey...

...pada hari yang sama ade orang buat openhouse tapi tak pegi sebab dpt dpt msg kat ym keesokan harinya.motif jemput pakai ym!!!tapi tak pe lah, lgpun kalo dpt awal pun lom tentu leh gi gaks.lagipun , xopismet masa kerja takaful yg duk kat umah akak aku tu pun buat open house. sapa kata aku tak de org jemput gi melantak free.hiks.btw, tenkiu untuk org feeling kecik ngan hubbynya, tokei pajak yg kedainya kena sita sbb jemput...

... so sepanjang minggu lepas tak dak cerita lain selain duk opis donlod lagu cam nak rak.beratus dah lagu aku curik ngan free.pasni nak burn kat cd laa.hiks.merasalha jd tokei cetak rompak. dah laa dpt lagu free...

... untuk latest weekend , ptg ni or esok baru aku updet.sbb banyak crite. lawatan muhibah dari student tua dan festival carutans sepanjang malam. plus, malam ini cekodok ku laku.jugak, beraya bersama orang tengah diet di putrajaya. so , ttttttuuuuuuuuunnnnngggggggggguuuuuuu!!!!

1 comment:

Azhar Ahmad said...

Wehhhhh, mana ittew wntri cekodok puchong?