October 18, 2006

...teka teki...

... jom kite main teka teki ... kalu hadeq2 panggey speku speki... ejat ko tak ci jawab sebab ko dah tau jawapan dia... hadiahnya berupa...percutian 2 hari seluruh dunia pada 1 syawal...perbelanjaan percutian ditaja diri sendiri...ko hengat ko cantek aku nak sponsor korang???...

...cuba teka apakah nama kueh ini...

...haa...dah bagi dua gambow..tak tau jawab tak tahu laa aku... jawapan malam ni yek...

4 comments:

Red Mummy said...

laici direndam dalam air?

akok puding?

fundek laaa...cakap lah apa dia jawapannya

ko ingat aku kenal kuih2 zaman kau ke? pat aaaa

e-jat said...

alalala....

dah tahu dah..

alalala...

fiebie said...

akak tahu akak tahuuuuuuuuuu... kat gong pauh ada banyakkkkkkkkkkkk

Red Mummy said...

malam bilanya nak bg jawapan ni?

kata mlm tadi, ni dah nak msk 2 malam dah tau akak tunggu

ko kencing tau mal!

gong pauh tu daerah mana lak?

weii...mal, amende tu?