September 28, 2006

...Senandung Semalam...

... macam tajuk lagu laks.kan.overlah kau archmal...

... lebey kurang kul 1730 camtu kot, tak sure laks , aku pun bertolak ke Shah Alam tuk berbuka puasa ngan besfren aku.planned nyer kat hotel Uitm. recommend by my collegue*tul ke eja ni*.dia kata ala carte kat situ sedap.tak la mahal sangat.so, teruja*ella?* la nak pergi kan...

... jalan punya jalan tetiba aku diserang penyakit tintong dan was was.motif tetiba aku rasa cam aku sesat kat shah alam nie*koma*mesti korang kutuk aku kan.alah , kak red pun tatau jalan shah alam nie, kan kak red kan*matilahmak*...

... so aku call besfreng aku ni then tanya dia kat mane.dah dekat nak sampai tapi lom sampai.kat roundabout depan uitm.kaedahnya aku dah 2 kali lalu ikut situ*nanges*.last2 aku decide suruh dia balik ke sek 8 dulu. aku pun terus merempit willy segala*gile ke* ke sek 8. tak sampai 5 menet dah sampai dia...

...so idea on da spot datang nak bukak kat mana.last2 decide bukak posa kat Alam Sentral, Restoran Kekabu.suka nama restoran ni. klasik.*matilah promote* dalam kul 1830 cam tu dah sampai sebab jln tak jammed.org dah balik umah semer nak bukak posa kan.so , bila sampai restoran tu, tgk diorg offer buffer.ala carte pun ada tapi western je...

...kalau dah tembolok melayu tu, tak sah kalo tak melantak nasi kan.kalo ade budu kan best!!*koma*.restoran ni offer buffet rengget malaysia dua puluh lapan bagik dewasa dan ringgit malaysia untuk kekanak. so ,kitorg tgk dulu apa lauk diorg.tgk cam ok je.sesekali makan besar apa salahnya kan kan*matilah feeling gaji 18 000 sebulan*.so kitorg pun duduk la...

... lama gak laa nak tunggu bukak posa tu.adalah dalam 20 minit gak kitorg lepak kat situ.5 menet sebelum bukak tu, tokei kedai tu jemput lah amik juadah berbuka.macam macam ada uols*astro??*western ke melayu smer ada.tapi tak do lah sampai berpuluh lauk dia. adalah dalam 10 ke 15 jenis kalo tak silap aku.tak kira laks...

... ikan bakar pun ada.so , alang2 dah feeling org kaya ni kan bukak posa, aku pun amik lah appetiser kununnya.salad buah, kek lapis berempah yang tak berapa sedap*4 keping aku bantai, kecik je*kurma tidak dilupa.apo laie ek. tu je kot.aaa..pastu aku amik mushroom sup ngan garlic bread.sedap sup dia...

... besfreng aku laks amik apa aa... haa!! dia amik makaroni goreng ngan chicken filet.pastu kurma n kek gak kot. dia minum kopi, aku laks, sebab tak dak teh 'o' aku amik lah air bandung.sedap bandung dia.kaw!!yes uols, aku cam org tua buak posa ngan teh o.aku mmg tgh kurangkan pengambilan ais skang.ekceli lama dah...

... lepas dia habis makan 1st part tu , besfreng aku g semayang maghrib dulu.aku sambung melantak.amik apa tah aku pun dah lupa.sat naa.pikir japs.haa, aku g amik makaroni goreng ngan lauk apa tah.tak lah sedap mana makaroni tu. tapi sebab dah bayor mahal kan, rugilah tak makan.pas perabihkan makaroni tu, aku gi beli rokok kat mamak kat sebelah tu.ngan lighter skali sbb aku tak bawak lighter.ko gila posa2 ni bawak lighter dalam poket.kang tak pepasal aku "ter"hisap rokok...

..tapi kan, hanjeng sangat.lighter tu tak dak gas.puas aku petik.tak kuar kuar api dia.sentap!! merk dicindai oleh kedai mamak ituew.kejilah.isk!1 tak leh carut.posa.so, aku ngan slumber rock muka sentap gi balik kedai mamak tu, gi tukor. sib baik dia bg tukor kalo tak aku bomb kedai mamak tu...

... baru isap sepam dua kawan aku sampai.dia ckp dia jumpa fauziah nawi ngan waheeda wassini kat surau.dia kata, waheeda tu kecik je.tapi kasut dia, hamik ko.setinggi alam.dia ingat mak datin mane ler yang gi surau tu.ghupenyer waheeda.yang penting, ada org tak cam waheeda ley!! tak sentap ko waheeda org tak kenal ko??*matilah fire stone* macamlah waheeda tu baca blog bodoh aku ni...

...pas abis rokok , aku sambung melantak lagik.perut stok super tanker petroleum!!sessi melantak nasik.sikit je amik nasik nyer.lauk je penuh pinggan.aku amik lala goreng last kopek, pastu kari kambing.pastu apo lagik tatau tau.tak ingat dah.banyak gak la.tapi kan, kambing dia sedap uols.lepas habis tu ingat nak g amik lagik kambing tu tapi cam tak leh nak sumbat dah tangki aku.si besfreng aku ni pun cam slow skit.dia pun tak banyak sfgt makan.rugilah makan bufet kalo makan sikit.then, cucuh lagik...

...pastu besfreng aku gi amek buah.lepak samapi orang azan isyak.tu pun tak larat nak jalan aku melantak.erks.rasa cam tak banmyak maan aku makan.tapi rasa nak pecah perut aku.adakah tangki boroiku itu telah mengecil di bulan puasa??*koma*...

...then ,aku terus balik.sebab partner in crime at office aku call nak ajak g beli besday presen kat budak opis yang setelah 6 bln kerja baru minggu lepas bercakp bermesra gelak gelak.gilo kan.diorang siap tanya lagik kitorang nie pa keje kitorg sebenarnya*koma*.kitorang tak campur ngan orang atau diorang yang kekwat??lantak lah.janji skang dah jadi teman tapi mesra..haktuih!!...

... bey kuang kul 915 tu aku samapi umah.mandi siap segala terus turn sebab mamat tu dah sampai.ingat nak g kat kedai jejauh skit.ghupenyer dekat atrea umah aku tu je.beli laa adiah.pilih adiah besday untuk opismet cam pilih adiah untuk awek.lama gila.sampai kedai tutup katanya.cerewet gak mangkuk ni.sebenarnya tatau nak beli apo...

... pas tu kitorang lepak japs mabuk2 kat mamak ABC kat situ .sesembang kejap.pasal kerja.pasal budak opis.sebut pasal kerja, dia kata*tatau leh caya ke tak sebab dia ni geng samy vellu* bos besar aka branch manager aka richard chung*matilah nama penuh* kata, dia akan amik kekalkan smer kontrak staf.sebab kitorang mmg buat kerja.lagipun , tka pernah dalam sejarah company ni, kontrak staf blah terus lepas abis kontrak.satu berita yang baik tu.tapi akuy tak letak harapan tinggi sgt sebab aku tak dgr sendiri kan...

... pas tu , aku balik sebab nak layan samarinda, SEPUTEH QASEH RAMADHAN.best cite dia.lagipun , plakon fav gak laa blakon. eja katanya.yang penting, plakon lelaki itu mmg merk teys. tu mmg menjadi idaman kalbu seumur hidup*matilah mak!!* tgk sendiri laa yek!!...

... okies.nak start buat kerja nie.awal aku datang hari ni.nnt ptg or mlm or esok aku cite apsal aku hapdet blog pepagi bute nie...

...kul 1200 am kang jangan buat tak hengat laks VOTE REDMUMMY woit untk 2nd BLOGGERS IDOL 2006.vote jangan tak vote!!!

3 comments:

Red Mummy said...

12pm lah..12am ko gila tgh mlam kang....

mlm td ms ko text kat ym akak, akak dah ketiduran lah mal..930 dah tido ngan anak dara akak. ngantuk aaaa

nyah..x ajak akak pun pi bukak pose kat situ..mmg le aku kompem sesat tp kita jumpa le tetengah jalan mana ke.

arini ngan sok akak free leh bukak pose nyah..

Archmal Gustov said...

apa yang 12 pm am nyer ni kak...tintong laaa...

awal katanya tido.... abg tak dak lah tu..oooppss...


ala...kalo ajak cam laaa tau jalan nak pegi... nnti lenkali kite bukak sane yerks...reramai skit br best... lepak sampai tgh malam...


plan bukak posa nnt dulu la... nnt kite calling2....

Azhar Ahmad said...

Mallll, aku windu la ngan ko. Lama tak datang sinih. Apa citer abg pasar malam? Apa citer Bloggers Idol. Waaaaaaa....