September 16, 2006

...Fakta...

10 Perkara yang aku terfikir nak kongsi hari nie...

1. aku kat opis skang. ada kerja.buat kerja 30 menet.tapi claim 6 jam*matilah gaji buta*

2. budak nak sewa bilik dah kompom nak masuk malam ni.*melepas nak buat sewa ikut jam cam cite salon utk org tak dak port-ni idea si dia.blebisshh!!!*

3. pagi buta lagi si tenuk call aku. ko kenapa.kacau je org tengah tido.sekeh kang.*baru je nak pepeluk in da morning.matilahmak*

4. lama sembang kak red tadi.slumber je kat opis.org yg kerja ari ni tgk je aku gayut.dulik hapa aku*kekwat laks*

5. abg rosli yang aku sebut tu seorang yang tak teys dan sangat nerd.*badan dia je cam best*

6. malam ni plan nak gi sri permaisuri untuk AGM desperate housewives - jat tenuk , mak hayam redmummy, aku dan Y darklighter bersama pasangan memassing*mak hayam je kekwat tak nak bawak laki.matilahmak...*.

7. esok aku akan jadi buruh binaan.abg ipar aku ajak simen depan umah dia.*rumah kat trg tu aku ngan pak cik aku yang buat yerk; means, MAK STRAIGHT!!!*

8. ada sorg machine operator kat ASU deprtmnt ni kekwat sebab dia sound aku pasang lagu kekuat.*engineer pun tak bising ko laks feeling vast!!!*

9. dah lama tak tgk wayang ngan besfreng aku. next week nak gi tgk la sbb ni last tgk wayang ngan dia sebelum dia jadi bini orang lepas raya nie*uuuwwaaa tak dak geng lagik lepas ni*

10. dari pagi tadi, security nepal yang cute kat opis aku ni asyik nak sembang ngan ak usambil pegang tangan.*motif??tau kat laki aku mampos*

...sekian terima kasih...

1 comment:

Red Mummy said...

ye perjanjian syaitan telah terlaksana tadiiii

tapi ujan rembas le pulak gitu kan

nntkan entry agm desp hsewives ok dr blog akak!

p/s: bukan ko je tenuk kaco, aku pun dikaconya gak!

eh boipren kamu begitu pendiam gitu!