August 25, 2006

...Ehem...

... lama dah aku tak membebel merapu meroyan kat cnie kan.sejak BI06 ni, tak da pun entry selain entry BI06 tu.tambahan pulak , aku bz nak mampos.

... minggu lepas dari hari isnin, ekceli ari ahad, aku turun kb, klate.bukan balkik kg, tapi outstation katanya.tp tetap cam balik kg kan.sasah kat kg aku.banyak mende yang berlaku. menitiskan airmata katanya.aku terpaksa jual henset aku yg murah tu utk gi sane.sedih.tgh pokai gile, nak wat cam ne kan.terpaksalah.nanges...

...aku drive keta pakcik aku sensorang je.seingat aku, aku tolak kul 1200 tghari, tepat tu aku tgk jam masa lepas isi minyak. aku benti kejap je isi minyak kat gua musang, ade lah dalam 10 menet kot. pastu terus drive lagik. dah sensorang, aku melalak laa sensorang cam orang gila bawak kete.heip, kau belum gila lagi tau!!!*cam penah dgr ayat ni*

...aku malas nak cite apa cite yg sedih tu.cukuplah jd pengajaran dan pengalaman buat aku.kang kata menagih simpati lak , kan kan*leh masuk bersamamu katanya*dari kb turun ke kerteh.sempat la singgah kole ganung japs .jumpa abg dr DBI. nak cakap nama ka? tak payah laa. bukan glemer pun dia*matilah mak*

...heip.sempat laa lepak klinik dia japs.kejap ke?? berjam jugak laa. ingat nak makan nasi dagang mak ngah.ala, yg 45 hengget tu. tapi tutup laks.last2 dia banje kat kedai yg best gak laa. tapi kureng skit. thanks a lot darling banje i.nanti lenkali, banje ai kat mak ngah n kopok lekor yek.nak bagi kopok abg pun leh!! la la la la la la la la la la...*matilahmak, larik!!!*

lepas settle kerja kat kerteh, g melepak kat kedai kawan aku.kat pekan paka*kg aku la*so, sempatlah antor entry utk BI06.kul 3 pagi aku gerak ke kontan.matilah roadtour kan.btw, kawan aku kawin ari sabtu tu.soh aku jd pengapit.sebab dia ni tinggi nak mampos.lagik tinggi dr aku.hensem.tp kawan lah.dr kecik lagik duk main sesama.heeiipp!! bukan 'main' tu lah.tak baik tau fitnah walaupun dia tu mmg mangsa pemuas nafsu dugong aku nie.la la lal la la la la la...

...dari kontan balik ke kl.panjang hak citenyer.malas nak taip.sker ati aku lah blog kau.nak ckp ke tak.korang suka tau bzbodi. then selasa ari tu aku gi penang.kali ni naik flight.MAS yek.kompeni bayo! nak arap duit sendiri mampos aku tak naik.tak mapo seh!!tp tetap kekwat ni...

... dah beboring duk otel sensorang tu, plus nak anto entry utk BI06,aku carik lah CC terdekat dengan gegehnya.gegeh kan aku.stengah jam jugak la aku berpusing kat taman chai leng, prai tu.akhirnya jumpalah satu cc.sengget stengah je sejam.pakai lcd skrin yg nipis tu.tp murah nak mampos...

...then adalah cerita kat citu kan.nanti lah aku cite lenkali. ade mende yg bg aku menarik, tp bg korang kau tak tau laa kan.lantaklah kalo aku nak cite pun, blog aku, sker ari aku laa...

...oklah dulu.kang pepanjang sgt korang tak baca pulak.tp , ada ke orang baca nie?kenapa aku selalu feeling ramai orang masuk blog aku ? padahal tak dak pun.overlaah!!!okies, adios la vista!!!

jangan lupa tunaikan tanggungjawab anda sebagai pembaca blog setia serta gigih yang suak curi tulang masa kerja.undi ARCHMAL kat sini.ingat!! undi ARCHMAL sahaja yek.orang lain tak yah undi sebab dorang tak best cam aku yang gigih ni!!!

2 comments:

Anonymous said...

Huwargh huwargh. Mesti rasa semacam jer jumpa bro dbi tu kan? Muhahahahha. Eniwai, perasaan ko gundah gulana bila jadi pengepit oppps pngapit kawan ko tu kan? Muahahah. Ummm, kalau lepas bulan 11 neh ko buat road tour cenggitu lagi. Jangan lupa singgah kontan, aku kat sana dah. Kerja. Umm, kalo ko nak aku belanja satar ke, laksa pahang ker, kepok lekor yang ko citer tu ker, Aiman tak kesah. matila, buat macam entri sendirik.

p/s Apa citer abg pasar malam. Sepatutnya Archmal kenala balancekan antara BI2006 ngan hidup seharian. Ada org suka baca entri kontes, tapi lagi ramai yang suka baca cerita seseorang...

Archmal Gustov said...

jahar ko ni kan...suka speku tau... abg dbi tu baek... so tak de lah rase semacam... rase 14 macam je...

pengapit??tak pegi pun, tak dak tiket !! cuti skolah !!sian member aku kan...

tak heran la ko nyer kontan, sah sah aku pun slalu turn kontan masa duk kemaman... la la la la la...kekwat sungguh diriku..


jawapan utk ps...
ekceli entry BI06 tu pun nasib baik sempat buat, mmg bizi nak mampos...ni dah balik shah alam ni, bertimbun keje kena settle...within next week... motif keje ade due dated!!!sentap!! insyallah i try to be a normal blogger...ade ke org baca masalahnya???

abg pasar malam?tak sempat nak g lagik... nanti i try amik pic dia yek... la la la la..