July 20, 2006

...NtahLer...

...korang nak tau tak?korang tau tak?korang dah tau>korang tak tau?tahu tak korang?tul korang tak tak tau?tul ni?...

...korang mesti nak tau kan?eler, cam aku tak tau korang memang nak tahu.korang ni memang bizibodi kan sebok nak tau.kalau korang nak tau aku bagi tau.aku tak kesah.aku leh bagitau.tapi, tul ke korang nak tau apa yang aku tau ni.aku baru je tau yang aku tak dak idea nak tulis entry hari ni.padan muka korang!!*larik*...

5 comments:

daribilikini said...

guane mung...lenguh tau..masuk sining sajjjeee je...

ArcHmaL HatiEmieY said...

hahuahuahaahahuau...mmrraaassseerrrr..

Red Mummy said...

mmg nak kena ultraman tora lah budak ni.

bunuh k bunuh k!

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»