June 27, 2006

Misi:Undi Simpati

... tetiba je aku rasa nak buat ulasan diari semalam... sebab tahap kesentapan dan kenyampahan aku pada kepoyooan dan kegedikan...

...ahad lalu pelajar dibawa ke mana tah...in nogori kan...tu umah pengetua ke...bla bl bla... gelak tak ingat....tetap mempose tetek...tetiba pakai t-shirt putih...pastu tak de laks tutup lengan tu kan....berhimpit-himpit ngan pelajar lelaki... wanita muslimah katanya!!!perlukah pelajar dibawa keluar dari akademi dgn membawa mesej alam sekitar??no komen*matilahmak

...seorang demi seorang dipuji atas kesungguhan dan kecemerlangan mereka di konsert yang lalu.... hanya seorang dua pelajar sahaja dikritik hebat... dan tetiba ada pulak yang cuba memulakan kembali strategi undi simpati dengan melalak sebab teruk dikritik...erms... dah puas bergelak ketawa tak ingat dunia baru nak nangis dan tension... kononnya tiba-tiba level of confident ZERO!!!kau hengat ko cantek!!!dengan mata macam kena tumbuk... teknik sadcard yang digunakan berjaya meraih simpati cikgu corrie dan cikgu linda ...tetapi belum tentu menarik hati pegundi ....erms...tepuk dada tanya hati....sapa korang nak afundi....

minggu ni agak menarik lagu yang diberikan... agak up to date*matilah mak*... ini adalah senarai lagu yang diberi kepada pelajar....(copy paste dari orang gila**larikk)

Amirul - Lagu Zaman (SM Salim & Ramli Sarip) (kroninisme)-pebret song aku katanya)

Faizal - Terharu (Sweet Charity) (kroninisme)

Lotter - Bila April (Fazley) (kroninisme)

Lagu Bonus - Serasi Bersama (Ajai & Nurul) (kroninisme)

Diddy - Biar Betul (Akar)

Farhan - Biarlah Rahsia (Siti Nurhaliza)

Haziq - Juwita Citra Terindah (M.Nasir)

Velvet - Sangkar Cinta (Ziana Zain)

Salima - Because Of You (Kelly Clarkson) <<<<>

...so far aku berpuas hati dengan lagu yang diberi kali ini...tetapi aku agak terkejut kerana ada komen daripada pelajar mengatakan tak pernah denagar lagu tugasan kali ini...erms... korang duk kg bunian ke???tak pun dalam gua kan...kan... di akhir diari, Amirul menangis lagik... takkan strategi yang sama lagi kali ni... undi simpati... eerms... no komen!!!

..don't expect aku buat komen yang star dan meletops cam orang ni atau orang tu atau kroni-krininya... aku bm dapat 8 je masa spm... sastera fail...(matilah mak!!!) memang tak reti nak buat komen berbahasa indah... aku buat ni pun sebab sakit mata tengok diari smalam...

...sehingga bersiaran dilain waktu.... saya... syarifah erriz angelinna lahann syed fuakaruddin ... untuk tivi estlo... **koma**

p/s: komen pasal kronisme tu bukan ai buat tau... orang gila mana tah yang buat... ai kopi pes je...

No comments: