June 26, 2006

Ko PeHaL???

... aku gaduh lagi ke?? tak lah...sajer jer tajuk entry tu... tetiba je rasa nak tahep tu kan ...hehehe...gelaks guling guling.... aku bukanlah jenis suka cari gaduh... org je suka cari gaduh ngan aku....**larik**

firstly... pls apologise sbb aku nyer entry jumaat lepas teramat tidak membangun minda...*matilah kauuu.... so ari ni aku nak buat review Konsert AF4 Minggu Ke4 katanya... tetiba je nak buat review kan kan... perlu ke?? motiff...heeeiikk...blog aku suka hati akulah aku nak tulis apa kan.... tapi sebelum tu aku ceritalah sikit apa aku buat dua hari yang lepas....

relaks... lepak.... tidur...tidur tidur...dan kemudian barulah tidur... activiti aku hari sabtu... lagipun ini je lah hari aku boleh bangun lambat... kul 3 petang...tu pun sebab lapar... dah la sensorang jer kat rumah tu... bangun mandi pastu turun gi beli makan...soto ngan laksaa diadun sekali...apo jadi...porut den konyang!!! dan kemudian... bla bla bla pastu bla bla bla...(tak da menda menarik pun)

ahad menjelma...ahad aku bangun awal sebab nak dgr carta era(motif!!!)...tapi tetap berkurung dalam tilam atas bilik...(mende ko merapu daaa)...tergolek golek kemalasan dan sesekali keterlelapan mata... yang paling best lagu CARAMU sang by Nikki feat. ZA8 nomo catu....ssyyuukkkeerrr....Helmi ajak jenjalan kat KLCC sebelum dia masuk kerja...pastu aku nak pergi mana...erms...umah dia kat Taman Melati itue.... hantar Helmie kat KLCC...tapi tak jadi gi jenjalan sebab dah 1 lebih... lagipun malas laa... sebenarnya tak sabar nak gi melepak ngan dia...erms...

sampai kat umah dia... baru bangun rupanya... babe i'm cumming...oopppsss...coming... sebok laks dia basuh kain la itu lah..mandi pun belum... tapi tak bau masham pun...orang kalo dah kemaruk...kentut busuk pun bau wangi... aku..dia ... er ... er... erms...aa aa aa..tengok one in a million(tak baik speku)... abis 1 in a milion...dia gi mandi... erms...wangi musyuk ni...9matilah ai feeling sensorang)...dan bla bla bla.... tengok vcd jensi yang dah bertahun aku tak tengok...tttuuuttt tuuuttt...italian ttuuttt ttuuutt...(skrip tidak diluluskan oleh lembaga penafisan blog)...tetiba ngantuk...(padahal bebuat ngantuk)... konon nak tido...peluk dia...(dapat jugak..heheeheh....perlu ke aku tetiba blushing sendorang nie!!!)... dia pun kaat nak tido jugaklah sebab tak best tengok sensorang...teet tteeennneeettt ttteennnneett.... tak baik tau...kami(tetiba skima) tak buat apa pun... sembang-sembang jer...(tak tidur jugak)... cerita cerita... kekenal hati budi... satu perhubungan yang diharapkan sesuatu yang ikhlas dan suci murni walaupun menongkah arus norma!!!hhheeelllooo....i'm a human... ada hati dan perasaan...no matter what i am... who i am i'm still me!!remember that!!...dan satu perasaan yang dah lama aku tak rasa.... BAHAGIA...

banyak yang kami bincangkan... dan aku rasa lebih selesa dan yakin dengan kata hati aku... this is the right person i'm looking for... cuma for the tiem being... we can't declare as a couple yet.... actually it's all about him... walaupun dia memang mengaku dia memang sukakan aku(jer..errr)... tapi trauma atas apa yang dia pernah alami cukup untuk buat dia cuak dan terlalu berhati-hati... pastu aku tanya dia... suka as a...???more than a friend.. a special one... tapi still cannot open his broken heart and give some spaces to love me(huh)...what can i say.... but he put me on a comfort zone when he promised to try on... and aku pun tak tahu camna aku leh buat camtu ngan dia... pls don't get me wrong... kitorang nari-nari ala ballroom tapi feeling ngan lagu siti!!!what the heck happen 2 me ... but who cares... as long as both of us enjoy the day... with our own style.... i don't care what people says 'bout me... who do you think you are to ruin my happy personal dan privacy life?? think 'bout it, people!!!

kul 6 aku blah gi main volleyball kat titiwangsa... ajak dia..tapi tak nak ikut laks... malu la...(dia ngaku dia memang ada masalah infearity complex)... aku nak tenung muka pun tak bagi... dah la geram nak romen ... i means romance(matilah 18sx)... tapi tak buat la... still can behave and control myself... lagipun aku tak mahu our relationship based on sex!!! as what i faced before... sambung balik cerita boring ... erms...lagipun dia sibuk nak kemas rumah yang berdebu tahap 7 petala langit.... debu tu leh buat banglo 2 tingkat berharga 1.5 juta...gelak guling guling... so aku gi sensorang main volleyball....bla bla bla.....memula tak best main sebab tak warm up lg... then spike demi spike yang menjadi(ke...??) sampai sakit badan....amik helmi...bla bla bla...... gi makan nasi lemak kat bangsar... nasik lemak ayam rempah abg yang hensem... heheeh... bukan sebab abg tu hensem aku gi makan... memang sedap la...matilah ringgit malaysia lima sepinggan katanya,...tapi puas hati...memang sedap ngan sambalnya... blabla bla ...abg tu memang hensem... bla bla bla...barulah bla bla bla.....balik... masa on the way ke kg baru gi amik kawan helmi join gi bangsar...dia hantar sms... this is exactly what he sent"mal, thanks for coming... really appreciate... u n what u r doing... don't worry i'll never turn u down... biar masa tentukan..kalau jodoh tak ke mana....mata tu control' walaupun orang rasa biasa jer tapi bagi aku tu satu yang amat mengujakan aku untuk terus stay ngan dia... sticked to one who i love... and aku takkan lepaskan dia...

tetiba kan... aku malas nak komen pasal af... sebab aku rasadah ramai sangat buat komen pasal tu... cuma keseluruhannya...a better and enjoyable concert... much better form the past for this season... tapi aku cam tak puas hati gak bila Zila voted out...why not Amirul or Salima... aku suka Haziq minggu ni... walaupun dia nyanyi menjerit(ala... Farah AF2 dulu pun jerit jugak)**larik... dari blog yg aku baca(orang gila n partner in crimenya) Faizal hancur...tapi aku tgk tibi...ok jer... Farhan (aku suka gaks dia ni) aku dengar aku sikit terkucil...aku tak tau orang prasan ke tak...tapi apa pun memang dia the best ari tu... dan pilihan aku ialah...

Farhan(Misya Omar pun nangis dengar dia nyanyi) Faizal (aku suka lagu rakyat tu.. tembik la tembik burung belatuk-aku tau lagu ni masa aku Festival Tari Malaysia 2002.. team trg bawak lagu ni...aku wakil klate) Diddy(baju cam badut sarkis pun ada... tapi seluar maakn hati!!!) Velvet(baju merah tu cantik tapi perlu ke kain kilat tu...tak masuk langsung;) Haziq(satu lagi seluar yang aku suka...motif suka seluar kan) Zila(baju dia mcm alas tv umah nenek aku dedulu...mane alas tibi tu ) Amirul(nasib baik otai blues-Brader Ityo ada je) Salima(erms...aku suka baju dia jer...nyanyi...nuthing..aku sempat g toilet lagi) Lotter(sian diakan... actually makin menurun la prestasi...)

walaupun Lotter paling bawah ... tapi calon untuk keluar bagi aku 2 orang kat atasnya tu... erms... aku pun jadi bias gaks.... Velvet walaupun tercungap tapi tetap nyanyi lagi best daripada "Ratu Etnik Kreatif"...**koma**

tetiba(lagi)... aku teringat laks kat court volleyball... Lady Loreal pegi tgk kataya...1st time aku jumpa dia in person... in "man" look... matilah aku kena maki kan.... dan 1st time aku cakap ngan dia... dan where share ...erms... erms... we taste a same guy kat situ... sapa tu...ader ler... tapi... still keep da secret...hehehehe...suka tgk jer sbb sweet sgt... kalo dia ngorat aku...er err...no komen!!!**koma**... harus aku tintong...tapi...neberlah berangan kan....

...okies...nak masuk meeting... part paling boring... sessi maki hamun dan carut-carutan...matilah mak!!!adios lavista

No comments: