June 29, 2006

Mind Ur Attitude!!!

... aku dah tak tahan... tapi... no matter it is... i've to this... i won't cares whatever will be...quey sera sera....what ever will be ... will... be ...the future not ours to see...wuey sera sera...what will be will be... tetiba nyanyi laks kan...ader ke org tahu lagu ini... *lari* lagu ni actually masa aku sekolah dedulu...masa form 1 ke form 2... koir sekolah katanya...*kan, suka tau enterframe***matilah my orkestra*... active katanya masa sekolah... koir nasyid... drama*queen?*... nari je tak de sebab aku kan sekolah kat felda... matilah nak buat nari-nari nie... harus ada demonstrasi membantah katanya**ko hengat ko duk saudi arabia ke???***koma**... apa aku melalut pasal sekolah laks ni... tak ada kaitan langsung *carut diri sendiri laks...

... sebenarnya malam tadi aku carutkan housemate aku yang bebal tu... mangkuk str8 berangan tu tu... dia memang str8 laa uols...eh eh japs... kenapa posting makin lama makin hilang kejantanan ni**koma**..sambung balik cerita... kalau ada yang baca entry yang lelepas... mungkin korunk tau sikit lah ... sebab aku sentap ngan hosmet aku nie... aku ngumpat la sikit pasal dia ni... dia ni umur 23 thn... dak klate mix trg (leh kire mix ke)... muka hensem nan ado katanya... tapi berangan chanteq cam fahrin*i like!!*...sudeh...tak de maknanya... peponen yg gi umah aku cam tes kat dia ni... tu pun sbb badan muskuls... yerlah budakbola katanya... tapi aku dinch tes la... geli...

...aku tak kisah dia tak hensem pun...bukan luak pun... tapi yang aku sentapkan ialah perangai malas cam cipan bari lepas makan pisang 3 tandan... dia kerja kerani kaunter kat office lama aku dulu... alaa.. takaful malaysia puchong... gi laa kalau korang nak gi tgk... so kerja bukan banyak pun... duk opis maen gem bolas sajork... sebab customer bukan ramai sangat pun... so tak letih sangat la... so bila balik rumah tu dia leh duk mengangkang jer lah kan... so bab mengangkang tu laa aku tak gemar sangat tu... kalau aku tak cakap tak buat ... even masak air pun malas... kat umah tu aku ni cam bibik laks... kalau masak tu aku tak kisah sangat sebab aku pun nak melantak jugak... tapi at least tolong la kan... basuh lah sekali periuk belanga dalam sinki tu... lepas makan boleh je basu pinggan dia je... kalau dia makan sensorang tu... dia akan basuh pinggan yg dia guna tu je... kalau ada pinggan ke sebiji dua dalam sinki tu... bolayan... never basuh...sentap..tu pun kalau basuh pinggan dia...selalunya....bibik ni lah yang duk ceruk dapur... *matilah feeling woman kan*

...air...kalau aku tak masak alamat minum air paip la... jangan harap nak masak air .. letak dalam peti ke... nak rasa teh o dia... haram la... kalau org buat pandai laks minum... gelas selagi tak ada orang alihkan 4 thn pun... 4 thn laa duk kat situ....vavik sangat... sebab tu sekarang aku memang malas nak masak... balik erja pun aku tak balik terus kat rumah... gi melepak kedai aquarium kawan aku... hhhaa... sesapa nak beli aquarium murs murs... cakap ngan aku... penghantaran terus ke rumah... email aku untuk keterangan lanjut... tolong kawan uols... plu jugak... sejak harga minyak naik ni...sale dia teruk gila... camno lah nak survive... so sesamalah kita mensupport peniaga melayu... ni orang melayu duk kayakan bangsa lain**matilah rasism..

... tetiba kau malas laks nak cerita pasal housemate aku...keji lah... terganggu konsentrasi tadi.... manager aku panggil.... nak tanya pasal project progres... rileks laa bos...nanti siap lah report tu...ek eler... kecoh tul bos aku ni...dateline project tu lambat lagi... kan ke dah update... nakti ada progres... orang hapdet la... hehehehee.... bos aku ni jenis kelam kabut sikit... dah laa cakap laju... cakap omputeh laks tu... tergagap gaks laa aku nak menjawab... yerlah aku ni bodoh piang sikit*ke?* bab cakap omputeh nie... dengan slang chinglish dia....matilahmak!!

...oklah...blurr laa nak bebel.... nanti ada masa aku bebel lagi... dan aku rasa cam nak tukar je nama blog... tttuuunnnnggguuuuu....btw... thanks very mery much to LeeUK dan Prof Imah ... kerana menjemar duli ke teratak aku, pacar yang hodoh lage hena ini... thanks for the advise... tak sempat buat pulut semangat 7 tingkat*matilah langit ke 7*... LeeUK mesti suka tu...feeling Puteri 7 ...ulek mayang di ulek...ulek dengan puterinya 7.... putri 7...berbaju squenzy... puteri 7 bersubang labuh... puteri 7 ... berwig 7 tingkat ... puteri 7... berselendang organza.... perlu ke aku meallut cam tenuk sapi ni...adios la vista...

No comments: