March 31, 2008

...bila dah ...

ha ha ha... sawang, lumut, belukar lalang segala kejadah ada kan...

rindu giler dunia blog... tapi keadaan tidak mengizinkan (alasan!)... betul laa wei!!! busy laa... training... kerja, peribada...smua ader!! tak caya tanya PA aku...sejak bila ade PA tatau.. tetiba PA nie...

berangan tak abis, dr muda sampai dah kategori lama sikit dr muda... muahahaha... tetap tak nak ngaku tua... ala... umur tu kan hanya nombor yg meningkat setiap kali tiba tarikh lahir, so what?? no big deal rite???(bunuh diri)

ikhlas seikhlasnya aku sangat rindukan dunia blog... sgt... dah bberapa lama aku tak mengetuk papan kekunci, memerah otak, meluahkan rahsia hati... kan kan kan... korang suka kan kan kan...elerr...malu laks nak ngaku...sudah lah korang...

updets aku skang....cheh...cam laa orang nak tau sgt nie... tak kire nak laa cakap jugak.dulik hapa aku!! swkang aku dah kembali kerja di Bukit Jelutong Technology Park. buat sementara ni berulang alik dr Puchong. yee!!! saya kembali menetap di Puchong. tp sementara je.

jadi drebar!! dah selamatlah aku sbb kena mengadap kesesakan lalulintas yang sgt kronik kat puchong nie. tak kira lalu ikut jln mana... mesti kena ngadap taffic jammed!! sabar jer la. toll dan petrol jgn ceritalah. sib baik petrol disubsidi.. kalo tak tak sanggup !!!Rm15 hengget sehari gilo ko!! ko hengat gaji aku 18K sebulan???

tol saje pun dah dekat 200, mana nak itu ini...itu ini tu adalah untuk perkara yang berfaedah je..tiada lagi sessi hangguk hangguk geleng geleng dan kinja kinja di malam minggu.insaf. kononnya laa...

kerja pun better dah. dah leh kecap.jumpa (sebenarnya tak bersua pun) bermacam jenis prangai manusia. memacam perangai. sabor jer laaa...

jadi teleconsultant ni satu ciri-ciri penting adalah sabar. kalo tak sabarmerasalah customer jadi mangsa caci maki. dan bersedia untuk mengheret beg SAMSONITE keluar dari opis....

dan aku mengesan satu perkara. rakyat malaysia sangat suka MEETING. tak kira jam berapa , meeting manjang. aku sampai naik pelik. kalo 24 jam meeting, bila masa nak buat kerja laks ek??

aku rasa nak bincangkan pasal isu ni laa... tp sebelum aku membebel pasal isu tu, aku nak buat research laa dulu. berangan ni. jadi ke tak laaa...

aku nak tanya satu perkara la yek... bila umur meningkat, tahap kematangan dah cara berfikir pun berubah ke???tolong laa....krisis identiti ni... wei tolong yek... aku tak nak tua sebelum usia...!!!

ttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!

No comments: