November 28, 2007

Tiga Trillion???

aku ni kan sebenarnyo bodoh dan bengap dalam ilmu hisab. kalo ilmu hisap teror laaa...*larik*

cam yang semua org dah tau tuntutan dari HINDRAF tu kan kan. sib baik kali ni aku dah tau awal-awal pasal perhimpunan nie. tak macam Perhimpunan Bersih hari tu, memang aku tak tau langsung. lagipun masa tu umah aku lom ada televisyen. so mmg tatau laa pasal BERSIH segala. tau tau orang ramai kat situ...

orang tgh kemaruk bercinta semula ni mmg gila kan. dia hengat ini donea dea yang funya!!! matilah hidup ko archmal!!!

masa perhimpunan bersih tu aku terselamat sbb sebelum sessi perang tu, aku dah sampai area situ. masa tu orang dah penuh kat masjid jamek tu.siap ade helikopter polis lagi terbang rendah area situ. aku buat tak tau je la sbb masa tu aku nak g beli barang kat masjid india tu...

aku kuar Semua House selepas kejadian 'perang'. masa perang tu kan hujan tgh lebat. masa tu aku kat dlm semua house. pas soping tu kitorang lepak kat mamak depan Bank Muanalat tu. masa tu dah abis dah 'perang' tu. tapi sisa-sisa tu ade lah...

masa lepak kat mamak tu diorang sambung balik 'perang. tatau cam ner keadaan kat luar tu. yang aku nampak masa tu asap dari gas pemedih mata je berkepul-kepul kat luar tu. orang ramai pun penuh masa tu lari masuk mamak tu...

kaya mamak tu kan hari tu... 90% dari pelanggan dia orang yang sertai perhimpunan BERSIH!! aku n geng selamba je sembang hu ha hu ha bantai gelak kekuat. buat tak tau je...

kalo kena bantai hari mau paling koman ICU . la la la la la lala...

eh tadi aku cite pasal Hindraf kan? Bengong tul laaa...

lama dah aku tak meroyan membebel cam ni kan... rindu tak ??*kedip kedip mata*

... to be continue la... bz nie....*bley?*

3 comments:

Azhar Ahmad said...

Hoh, apehal nihhh.... Masa bersih ko ada. Hindraf pun ikut sekali ker mal? Hohoho

ArcHmaL HatiEmieY said...

pala ketapi hang aku ada masa hindraf!!!

Muqreez said...

Hindraf + Bersih = Kebebasan bersuara tahap Maksima ?