September 05, 2007

Kembali!!!

yesssssssssaaaaaa....!!!

i'll be back!!!

soon!!

very sooonn...

wait aaaaaaaa!!!

dddddddddaaaaaaaaaaa.............

tapi kan...

ada ke orang baca blog bodoh aku nie???nanges...

tak kesah laaa janji aku puas dengan apa yang aku buat... at least aku ader gaks blog... walaupun bodoh... tp tetap ada 10, 000 lebih org yg baca blog aku dlm setahun...(sebenarnya lebeh...tak caya check webstats tu)...hehehe... tepuk tepuk...

and

the best thing is im been hired!!!tepuk... tepuk... nnt aku cite yerks....

dan

aku leh surfing, chatting dan update blog tanpa rasa bersalah di opis.... itulah kelebihan kerja ngan foreigners... yess... im work Ausssie's directors and managers... la la la la la la... riak laa pulok!!!

nnt lenkali aku cite pepanjang.... kalo aku rasa nak citer laaaa...okieslah...

dddddddddaaaaaaaaaa........

No comments: