June 26, 2007

Hilang...

tak de ape yang hilangnyer...(walauupun aku baru kehilangan kerja dan sahabat) i just love this song.HILANG by Diddy...

luv this song very much.cam kena ngan time je.hehehee...so i want to share with uols laa kan.tetiba cakap omputeh nieh!!

HILANG

Tiada pernah aku menduga

Kasih kau pergi tinggalku sendiri

Dusta cinta mengeruh jiwa

Pedihnya mencengkam dihatiku yang sepi

Sangkaku kasih selamanya

Janjimu setia di hatiku

Seribu penyesalan

Hilang harapan ku impikan

Bahagia kuidam bersamamu

Kasih yang kuserahkan

Hilang meredah luka dalam

Hatiku luluh parah keranamu

Malam dingin ku sendirian

Berteman rindu mimpi yang keliru

Sayang musnah tak kesampaian

Hanya derita rundung duka membelenggu

Sangkaku kasih selamanya

Janjimu setia di hatiku

Seribu penyesalan

Hilang harapan ku impikan

Bahagia kuidam bersamamu

Kasih yang kuserahkan

Hilang meredah luka dalam

Hatiku luluh parah keranamu

Akan ku ubati…

Kasih yang pergi dari sisi

Takkan ku biarkan ia

Terus terluka, musnah dan hilang

Bahagia kuidam bersamamu

Sangkaku kasih selamanya

Janjimu setia di hatiku

Seribu penyesalan

Hilang harapan ku impikan

Bahagia kuidam bersamamu

Kasih yang kuserahkan

Hilang meredah luka dalam

Hatiku luluh parah keranamu

sememangnya lagu seolah mengikut apa yang brlaku pada aku sekarang. tak perlu diulas panjang la. adakah mmg ditulis untuk aku??? atau sekadar kebetulan....

tak kisah la korang cakap apa pun kat aku. janji aku tak kacau korang, kan kan!!! matilah aku kena carut ngan orang gila meroyan!!!

alaaa...cam laa korang tak penah feeling2 lagu tu kena gan situasi dan keadaan korang pada masa2 tertentu kan...

baidewei...sesapa nak order cupcakes yang comel giler, sila klik SINI yek!! order la order la... cakap korg tgk dr blog aku nie...nnt aku dpt komisen!!!hiks hiks

1 comment:

Azhar Ahmad said...

Heheheh, meroyan pasal kehilanga? Nguahahahahha....

EHhhh, nak mintak sampel kap kek kak pinat leh tak. Takkan tgk jer, mestilah nak rasa dulu...