July 17, 2006

...HePi BeSDaY...

...haa...this entry specially dedicated to my old freng.lama dah aku kawan ngan dia nie.tapi tak tau la dia kawan ngan aku ke tak kan.tapi tak kiralah kan.bukan nak tumpang glemer ke hapa tapi sekadar ingatan tulus ikhlas.aku kenal dia thn 1999.masa aku kat uni lagi.so to you joe.. hepi besday...

dah tua ko naaa..*larik*..

A veli veli Hepi Besday to JoeKlubbKidd

...jom kita nyanyi reramai...1...2.....3.....warga tua teras masyarakat, hidup lama penuh tabah setia....ooopppsss...salah lagu....sori nak joe...walaupun ko dah meningkat lagi satu tahun umur ko, ko menten jer kan.muka aku lagi tua dari muka ko kan*nangis....

2 comments:

Red Mummy said...

x wish akak lam blog ko pung..wish lam blog akak je yeah...

oklah..to kak red mummy..happy bday...

ArcHmaL HatiEmieY said...

alala....sowi laa terlupa laks...

aku nyer besday kena ari sy tak kerja iaitu hari kerja utk bangla..

okielah... hepi besday to akak reds...kek besday yg kecik tu nampak best.... nak skit laa..